Často kladené otázky
Please note: We explicitly do not represent any social network and we are in no way affiliated to the platforms that our marketing service offers are about.
1. Kdy začne proces zpracování mé objednávky?
Pokud si objednáte před 16:00 o pracovních dnech, začneme téměř vždy na objednávce pracovat v ten samý den. U asi 90% případů zaznamenáte zvýšení během 24 hodin. Urgentní objednávky, jako například liky na příspěvky či fotografie jsou pro nás prioritní, takže tyto začnou dříve. O víkendech a v případě shlédnutí na YouTube si prvního zvýšení všimnete po 1-2 dnech. V určitých výjimečných případech může proces zabrat až tři dny. Doba, po kterou se určitá služba aplikuje započne v moment, kdy zaznamenáte zvýšení v počtu liků, shlédnutí, atd.
2. Fungují objednávky podobně jako pravidelné odběry?
Ne. Platíte pouze jednou.
3. Musím vám zaslat svá hesla?
Ne. Nikdy po vás nepožadujeme heslo, administrativní status, či cokoliv podobného.
4. Mám jistotu, že mi nebude smazán, zablokován či jinak poškozen účet?
Ano. Naše služba funguje od roku 2010 a máme tak spousty zkušeností. Doposud jsme neobdrželi ani jednu stížnost, ve které by šlo o odstranění účtu nějakého z našich zákazníků. Kromě toho jsme nikdy neměli žádné problémy se službami Twitter, Google Plus, Instagram či Pinterest. Občas se odstraňují videa na YouTube (hlavně od jara 2014), ale nyní používáme metodu, která je 100% bezpečná (ale pomalejší). Pokud vám stačí 2,000 shlédnutí videa denně, pak se nemusíte ničeho obávat.
5. Je tato služba legální?
Nákup Liků, Followerů, Odběratelů atd. je a zřejmě i bude legální a neškodný. Pokud se jedná o hlasy na soutěže a podobné akce, spolupráci odmítáme.
6. Mohou třetí strany zaregistrovat, že byl použit nějaký dodavatel mediálních služeb? Jak diskrétní je tento proces?
Ať už máte kanál na YouTube, či fanouškovskou základnu na Facebooku, vaši odběratelé nejsou viditelní třetím stranám. Toto ovšem samozřejmě nemusí platit úplně všude.
Snažíme se operovat s tou nejvyšší mírou diskrétnosti. V žádném případě váš odkaz nepoužijeme jako ukázku a už vůbec jej neposkytneme třetím stranám. Toto ovšem nevyvrací možnost, že může bližší kontrola odhalit nějaké nesrovnalosti, které mohou naznačovat na vaši spolupráci s námi. Toto se děje většinou tehdy, kdy je nárůst extrémně rychlý, což se může stát tehdy, kdy nevyužijete nastavení denního limitu. Pokud máte nějaké specifické otázky, napište nám.
7. Existuje možnost vrácení peněz?
Ano. Je jasné, že vám peníze vrátíme tehdy, pokud nebude možné dokončit objednávku. Naše služby nabízíme proto, protože věříme, že je dokážeme doručit. Pokud by se tak nestalo, či byste se službou byli nespokojeni, zkontaktujte nás a my se postaráme o to, aby byl problém náležitě vyřešen. Vždy nás zajímá vaše zpětná vazba a neštítíme se tak možné diskuse. Práce s vámi nás baví.
8. Je garantováno dodání určeného množství?
Ano. Množství objednané komodity vám bude doručeno bez ohledu na okolnosti. S prací skončíme až tehdy, kdy je služba kompletně poskytnuta. Pokud to v nějakém případě nebude možné, budete náležitě kompenzováni.
9. Kdy začínáte s implementací objednané služby?
Pravidlem je, že na objednávce začínáme pracovat pár hodin poté, co obdržíme vaši platbu.
10. Mohu objednávku zrušit?
Zrušení objednávky je samozřejmě možné ještě před tím, než na ní začneme pracovat. Stačí, abyste nás kontaktovali – nejlépe emailem. Po začátku naší práce ovšem není možnost, jak objednávku zrušit, můžeme ovšem samozřejmě diskutovat nad zrušením zakázky v určité fázi a o vaší kompenzaci.
11. Jak si mohu zkontrolovat, zdali vše proběhlo tak, jak mělo?
Jakožto verifikace úspěchu služby by měly sloužit počty fanoušků, liků či odběratelů. Vyhněte se zmatku tím, že si neobjednáte podobnou službu od konkurenční firmu ve stejný čas, kdy si ji objednáte od nás.
12. Mají noví fanoušci o stránku nějaký zájem?
Pravidlem je, že opravdový zájem na stránce nemůžeme zaručit. Pokud je vaše stránka zajímavá, pak je samozřejmě možné, že někteří z nových fanoušků si vaši stránku opravdu oblíbí.
13. Co nebude podporované?
Vyhrazujeme si právo vynechat z našich marketingových služeb profily na sociálních médiích, které obsahují následující obsah:
- Politická tématika (tzn. politické strany nebo politici)
- Ilegální, protizákonný, násilný, odpudivý obsah nebo obsah pro dospělé
- Rasismus, fašismus a speciesismus
- Hodnocení produktů
- Závody, hlasování, soutěže
- Gamblerství, loterie
- Pomluvy (tzn. negativní komentáře nebo „disliky“)
- Nákupy/akciové trhy, kryptoměny, MLM/ network-marketing a podobné
- Léčiva a zbraně
- Po konzultaci: náboženský obsah
Pro více informací, prosím, podívejte se na naše Podmínky použití.
14. Mohu si objednat Facebookové fanoušky na můj soukromý účet?
Ne. Pokud máte soukromý profil, nemůžete získat žádné fanoušky, jedině odběratele. Alternativou může být vytvoření fanouškovské stránky, což dlouho nezabere.
15. Jak si mohu u svého soukromého profilu povolit odběratele?
Stačí kliknout na „přátelé“ > ikonu tužky > nastavení soukromí. Díky tomuto bude počet vašich odběratelů viditelný široké veřejnosti.
16. Mohu si zakoupit Facebookové odběratele na mou fanpage?
Ne. Odběratelé slouží pouze samostatným Facebookovým účtům. V tomto případě si musíte zakoupit fanoušky či liky.
17. Můžete přidat fanoušky na každou Facebookovou stránku?
Ano, až na jednu výjimku. Nemůžeme přidat fanoušky do skupin z kategorie „Hudebník/Skupina“. Toto se ovšem dá velice jednoduše vyřešit. Stačí změnit kategorii na „Lidé/umělec, či cokoliv jiného a počkat dokud vám nedodáme smluvený počet fanoušků. Toto nastavení naleznete pod kolonkou „informace“. Tlačítko „upravit“ se zobrazí vždy, kdy přes ni projedete myší. Poté, co naši službu doručíme si můžete kategorii opět změnit.
18. Na mojí Facebookové stránce platí věková/oblastní omezení. Je to problém v případě, že si chci zakoupit fanoušky?
Ano. Prosíme vás o to, abyste před objednáním zrušily všechna omezení. V opačném případě nemůžeme naši službu doručit.
19. Musím svůj Facebookový účet či příspěvek nastavit na veřejný?
Ano. Nemůžeme doručit fanoušky, liky, komentáře či cokoliv jiného v případě, že je váš příspěvek či účet nastaven na soukromý. K tomu, abychom mohli obrázek olikovat potřebujeme také to, abyste na svém profilu povolili odběratele.
20. Jaký link je vyžadován v případě, že si objednávám liky na svůj Facebookový příspěvek?
Potřebujeme přesný link na váš příspěvek. Pokud kliknete na datum příspěvku, automaticky se otevře nové okno, na kterém bude vidět pouze váš příspěvek a jeho URL. Pokud nám dáte pouze adresu vašeho profilu či stránky, liky rovnoměrně rozdělíme mezi nejnovější příspěvky.
21. Za jak dlouho mi dokážete dodat účastníky akce?
Proces bookování objednávky do našeho systému povětšinou zabere 1-2 dny. Poté to zabere tolik času, kolik jsme indikovali na naší produktové stránce. Doporučujeme, abyste účastníky zakupovali alespoň 10 dnů před začátkem akce. Pokud jste si účastníky objednali dřív, například 3 dny před událostí, rádi objednávku zrušíme a vrátíme vám část peněz.
22. Musí být seznamy účastníků veřejně?
Není to podmínkou. Pokud ovšem seznam nebudete veřejný, nebudeme moci vědět, pokud jsme dodali tolik účastníků, kolik jsme dodat měli, což může způsobit problémy.
23. Jsou shlédnutí na YouTube bezpečné?
Jelikož je drtivá většina metod riziková, procujeme pouze s otestovanými a důvěryhodnými partnery. Za dobu naší existence jsme se nesetkali s jediným problémem, který by měl co dělat se smazáním videa. Nemůžeme ovšem nic na 100% garantovat, protože nevíme, zdali se shlédnutí přičítají i skrze třetí strany. Používáme také možnost denního limitu, což redukuje rizika.
24. Musím svůj Instagram účet nastavit na veřejný?
Ano. Váš účet a obrázky musí být veřejně viditelné před tím, než dodáme naše služby. Pokud jste ta ještě neučinili, proveďte tuto změnu teď.
25. Jaký odkaz je vyžadován v případě, že si objednávám liky na fotku na Instagramu?
Potřebujeme přímý odkaz na vaši fotografii. Když na fotografii kliknete, automaticky se otevře vyskakovací okno, na kterém naleznete pouze samotnou fotografii a URL odkaz. Pokud nám namísto toho zašlete odkaz na váš instagramový účet, liky rozdělíme mezi nejnovější příspěvky.
26. Musím si kvůli tomu nastavit svůj Google Plus účet na veřejný?
Ano. Jinak nebudeme moci začít vaši Google Plus kampaň. Počty odběratelů musí být viditelné veřejně. Před objednávkou vás tedy prosíme o to, abyste tuto změnu učinili. Zde je návod:
– přihlaste se
– na dolní straně pod „osoby“ naleznete možnost „upravit“
– klikněte na něj a otevřete vyskakovací okno
– klikněte na „ukázat lidi, kteří si mě přidali do kruhů“ a klikněte na „uložit“.
27. Účastním se soutěže. Můžu si zde koupit liky a mít tak větší šanci na výhru?
Ne. Jak již bylo zmíněno, pokud se jedná o nákup liků na soutěž, objednávku vám nezprostředkujeme. Liky vám ovšem můžeme nabídnout pro jiný příspěvek. Děkujeme za pochopení.
28. Rád bych zkontaktoval zákaznickou podporu. Jak to mohu udělat?
Stačí napsat email na contact@socialmediadaily.com. Ujistěte se prosím, že přiložíte vaše celé jméno a ID objednávky. Díky tomu pro nás bude daleko jednodušší zkontrolovat stav vaší objednávky a odpovědět vám rychleji.
29. Proč vám musím při podávání objednávky vydat svoji adresu?
Z právního hlediska musíme do objednávky vložit plný set informací. Podle regulací od vás musíme dostat kompletní údaje. Jakmile nám je zašlete, bude objednávka zaslána dál.